eKabels.nl

FAQ

Vraag: Verzendkosten

Antwoord: De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van het gewicht van de artikelen die u in het winkelmandje heeft geplaatst.
Als u wilt weten wat de verzendkosten zijn voor een bestelling, kunt u de artikelen in het winkelmandje plaatsen. Hier ziet u meteen wat de verzendkosten zijn voor de betreffende bestelling.

Vraag: Wat is de leveringstijd?

Antwoord: Als u op werkdagen voor 15.00 uur bestelt, worden de artikelen nog dezelfde dag verstuurd. U ontvangt de artikelen 1-2 werkdagen daarna.
Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag verstuurd en 1-2 werkdagen later geleverd.

Vraag: Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Antwoord: Retournering van artikelen is gratis. Binnen 30 dagen krijgt u uw geld terug. Zie onze handelsvoorwaarden.

Vraag: Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Antwoord: Kleine zendingen worden gewoon per post verstuurd. Voor grote of zware verzendingen maken we meestal gebruik van het transportbedrijf UPS.

Vraag: Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Antwoord: Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Vraag: Wat zijn de betaalmethoden?

Antwoord: U kunt online betalen met Visa, MasterCard, iDeal, PayPal.

Alle transacties vinden plaats via een rechtstreekse, versleutelde
verbinding met ePay.

Vraag: Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

Antwoord: Het bedrag wordt afgeschreven op de dag waarop de bestelling vanuit ons
magazijn wordt verzonden.
Als een of meerdere artikelen zijn uitverkocht en de bestelling daardoor
later wordt verzonden, zal het bedrag pas op het moment van verzending
worden afgeschreven.

Vraag: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Antwoord: Als het een pakketverzending betreft, heeft u per e-mail een volgnummer ontvangen. Met dit volgnummer kunt u zien waar het pakket zich bevindt.

Als het een verzending per brief betreft en u op het moment van levering niet thuis was, heeft de postbode een afhaalbericht in uw brievenbus achtergelaten. Het komt helaas soms voor dat de postbode dit vergeet.
Neem contact op met de postaanbieder om te vragen of er een brief (geen pakket) voor u klaar ligt. Het probleem is dan meestal verholpen.

Vraag: Kan mijn bestelling ook op mijn werk worden bezorgd?

Antwoord: Ja. Druk bij de kassa op de knop ĎAlternatief leveringsadresí en geef het leveringsadres op in het veld dat vervolgens verschijnt.
Vermeld de bedrijfsnaam en uw eigen naam, zodat degene die de post aanneemt, weet voor wie het is bestemd.

Vraag: Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retour heb gestuurd?

Antwoord: Zodra we de retourgoederen hebben ontvangen geven we de instantie die onze betalingen verwerkt opdracht u terug te betalen. Als u heeft betaald via Ideal of een bankoverschrijving duurt het normaal gesproken 1-3 werkdagen voordat het geld op uw rekening staat.
Als u heeft betaald met een creditkaart kan dit langer duren (tot 1 maand), dit is afhankelijk van de snelheid van uw creditkaartmaatschappij.

Vraag: Het artikel is beschadigd. Wat moet ik doen?

Antwoord: Stuur ons een e-mail en vermeld daarin wat er is beschadigd en wat volgens u de oorzaak is.
Stuur een foto mee van het beschadigde artikel.
We beoordelen dan meteen de schade en sturen u een nieuw artikel, storten het bedrag terug op uw rekening of zoeken een andere oplossing.

Vraag: Het artikel is kapot. Wat moet ik doen?

Antwoord: Stuur ons een e-mail en vermeld daarin wat er kapot is.
We beoordelen dan meteen het defect en sturen u een nieuw artikel, storten het bedrag terug op uw rekening of zoeken een andere oplossing.

Vraag: Kan ik via bankoverschrijving betalen?

Antwoord: Ja, u kunt via bankoverschrijving betalen. Kies bij de betaalmethode voor bankoverschrijving.

Vraag: Jullie accepteren niet de betaalmethode waar ik graag gebruik van wil maken.

Antwoord: We accepteren de meest gebruikte betaalmethoden. Neem contact met ons op als er volgens u een betaalmethode ontbreekt. We beoordelen dan of we deze betaalmethode in de toekomst gaan aanbieden.

Vraag: Waarom wordt mijn betaalkaart geweigerd?

Antwoord: De meest voorkomende reden is een typefout. Controleer of u de cijfers op de kaart, de vervaldatum/het vervaljaar en, indien van toepassing, de cijfers op de achterkant van de kaart juist heeft ingevoerd.

Alle cijfers moeten zonder spaties worden ingevoerd.

Als u een debetkaart gebruikt, kan het zijn dat er niet voldoende saldo op staat. De limiet van de debetkaart kan niet worden overschreden. Als er niet voldoende saldo is, wordt de kaart geweigerd.

Neem contact met ons op als uw probleem niet is verholpen.

Vraag: Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?

Antwoord: Ja, alle prijzen zijn inclusief 21 procent btw.

Vraag: Is online betalen veilig?

Antwoord: Ja, alle ingevoerde informatie wordt direct versleuteld naar ePay gestuurd.
We kunnen uw creditcardgegevens niet opslaan of inzien.

Alle transacties worden versleuteld volgens het SSL-protocol (128 bits-versleuteling).

Vraag: Hoe laat kan ik uiterlijk bestellen als ik de bestelling morgen wil ontvangen?

Antwoord: Als alle bestelde artikelen op voorraad zijn, moeten de artikelen op werkdagen voor 15.00 uur worden besteld/betaald. Vervolgens worden de artikelen dezelfde dag nog naar u verstuurd, zodat u deze binnen 1-2 werkdagen ontvangt.

Artikelen die op werkdagen na 15.00 uur of in het weekend of op feestdagen worden besteld en op voorraad zijn, worden de volgende werkdag verstuurd.

Vraag: Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?

Antwoord: Als de bestelling nog niet is verstuurd, kunnen we het leveringsadres wijzigen.

Neem contact met ons op als u de inhoud van de bestelling wilt wijzigen. We annuleren de bestelling en u kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Vraag: In welke landen leveren jullie?

Antwoord: We leveren in Nederland, BelgiŽ en Duitsland.

Vraag: Wanneer ik wil bestellen, treedt er een technische fout op.

Antwoord: Neem contact met ons op en geef aan welke fout optreedt. Onze klantenservice zal het probleem vervolgens zo snel mogelijk verhelpen.

Vraag: Wie kan bij jullie kopen?

Antwoord: We verkopen aan particuliere klanten, zakelijke klanten en overheidsbedrijven, -instellingen en -instanties.

Vraag: Waarom worden mijn artikelen niet in het winkelmandje geplaatst?

Antwoord: U moet cookies activeren in uw browser. Met een cookie kan de website tijdelijk informatie opslaan over de artikelen in het winkelmandje. Deze informatie wordt weer verwijderd zodra u de website verlaat.

Vraag: Waarom heb ik geen orderbevestiging per e-mail ontvangen?

Antwoord: Controleer of de e-mail is tegengehouden door het spamfilter. Het komt vaak voor dat een orderbevestiging die door ons wordt verstuurd door deze filters wordt tegengehouden, omdat de filters registreren dat de e-mail automatisch vanaf een website is verstuurd. Hierdoor wordt deze onterecht als spam aangemerkt.